Saturday, May 12, 2007

OPTIMAL DISAPPOIMENT

EL NON
Viata pe care o traiesc nu e viata mea; cu siguranta; e bantuita de personaje, ganduri, idei, citate din carti si filme ale caror actiune nu se petrece astazi; gesturi si sentimente ipostaziate; climax de momente de viata, asa credeam ca va fi si viata (vaita) mea
Nu suport gandul ca e o serie repetitiva de clipe obscen de plicticoase
Si AAAAATTTTAAAATTT
In acest fel nimic nu mi se pare blamabil si cred ca toul e permis
Nu mai gasesc zambetul, rasul
Ironia e la indemana, dar mi-e teama sa o folosesc sa nu supar pe cineva
Toti mi se par simpatici dar nu pot sa leg o relatie cu nimeni
Construiesc si ma opresc
E suficient?
Coltul meu e atat de ingust, unghiul meu e atat de stramt si nu vreau sa folosesc cuvinte vulgare, dar e ca un vagin uniunghiular; penetrant doar pe o singura directie
O cale lactee obosita de eforturi
Am 28 de ani
Toata viata m-am straduit sa construiesc un personaj; dar personajul - ce cuvant desuet nu are contur; nu e nici macar un fum; e un cuvant gandit, nici macar scris; e un gand
Vaaaj
Viata mea e o emotie
E o valva deschisa receptand semne; de undeva de nicaieri; cred in tot si in nimic
Asta e
Sunt prea multe lucruri de spus, de aceea nu pot sa spun nimic
Pot sa aleg sa scriu despre nimic pentru ca e singurul lucru la care ma pricep cu adevarat.


Jurnalul statea deschis pe masa si L dormea; baiatul citeea, nevenindu i sa creada
Fiinta dulce de langa el avea ceva de spus ; si nu spunea

ZA BUC
Eu as putea sa scriu cartea; the book. Trebuie doar sa gasesc tonul potrivit; si personajul
E o lume plina de fapte ciudate; orice ziar pe care il citesti iti poate servi drept sursa de inspiratie; dar astsa nu e suficiemt; nu ...nu e suficient
Trebuie sa filtrezi, flirtezi info si sa o delegi unui CREATOR care inghite si mesteca si la un moment dat scuipa esenta tare a unei povesti nici adevarate nici false

Adevarul e ...ca nu suport viata. O consider o floare rara, minunata care nu trebuie atinsa, ci contemplata. In secunda in care te-ai miscat tabloul din apa s a descompus si ea se ofileste
Ce comparatie banala – asbsolut jenanta. Jegoasa. Trebuie sa continuu sa scriu ca sa pot scrie. Si din moment ce am inceput, va fi greu sa ma mai opresc. La un moment dat cineva va trebui sa imi spuna „stop”si acel cineva nu va fi nimeni altcvinea decat organul numit I-N-I-M-A.
STRUCTURA ZA BUCULUI
Nivel 1: fiinta
Nivel 2: fake-ul: viata de zi cu cu zi
Nivel 3: visul :
Placerile vietii
Hmm, imi place mult sa scriu despre asta. Le ador, le pretuiesc sunt atat de putine
Ar fi cam urmatoarele:
Caii
Tarotul
Banii cu tot ce pot ei aduce: linisteeee
Calatorii
Nou
Starea de imponderabilitate nici nu ploua nici nu e senin
Unele fraze de la unii scriitori
Nu sexul, ci uitarea din unele parti ale actului
Mama – mama imi face placere si imi trezeste amintiri puternice si reverii despre o copilarie nesfarsita
Zapada si nisipul
Manhatann
Henry Miller
Almodovar
Tango
Limba spaniola
THE PERFECT BOOK-ZA BUC
Nu cred ca iubesc oameni. Cred ca iubesc idei de oameni.
Singura persoana pe care o iubesc e mama mea
In rest iubesc ideea de Nadia, Maria, Marius, Ioana. Si atat.
Word about people

No comments: